Malbork: dostawa rękawic jednorazowego użycia i innych wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim
Numer ogłoszenia: 200466 – 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.szpital.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:dostawa rękawic jednorazowego użycia i innych wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowego użycia i innych wyrobów medycznych dla personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na następujące pakiety: Pakiet 1. Rękawice jednorazowego użytku Pakiet 2. Kompresy gazowe, jałowe. Pakiet 3. Kaniula dożylna bez portu. Pakiet 4. Kaniula dożylna z portem bocznym. Pakiet 5. Jałowa kaniula do pobierania płynu infuzyjnego Pakiet 6. Osłona na ramię C Pakiet 7. Elektrody dla Ratownictwa Medycznego. Pakiet 8. Dozowniki do mydła i dezynfekcji rąk. Pakiet 9. Inne produkty medyczne. 2. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać rękawice jednorazowego użycia i inne przedmioty objęte zamówieniem, zawarty jest w załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.14.12.20-8, 33.14.11.19-7, 39.83.17.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie min. 2 wykonanych, lub wykonywanych dostaw jednorazowych wyrobów medycznych do jednostki medycznej o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorców, wraz załączonym dokumentem, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (referencje).
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże polisę wraz z potwierdzeniem jej opłacenia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

a) Świadectwa dopuszczenia do obrotu dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym, zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE, ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679) (W przypadku braku konieczności ich posiadania należy załączyć odpowiednie oświadczenie). B) zaświadczenie o spełnianiu normy europejskiej EN 455 1-2-3, oraz oświadczenia w zakresie określonym w załączniku nr 2A. c) certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne, d) Katalogi, ulotki i foldery potwierdzające spełnienie warunków zawartych w SIWZ,w języku polskim,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękawice jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Kompresy gazowe, jałowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Kaniula dożylna bez portu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Kaniula dożylna z portem bocznym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Jałowa kaniula do pobierania płynu infuzyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Osłona na ramię C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Elektrody dla Ratownictwa Medycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dozowniki do mydła i dezynfekcji rąk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 39.83.17.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Inne produkty medyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Numer alarmowy        55 646 02 00