Malbork: dostawa rękawic jednorazowego użycia dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim – II przetarg, znak sprawy:PCZ.ZP.15/12
Numer ogłoszenia: 251300 – 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.szpital.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:dostawa rękawic jednorazowego użycia dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim – II przetarg, znak sprawy:PCZ.ZP.15/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowego użycia dla personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim – II przetarg, w podziale na 4 pakiety: Pakiet 1. Rękawice diagnostyczne pudrowane niejałowe lateksowe. Pakiet 2. Rękawice diagnostyczne pudrowane niejałowe nitrylowe Pakiet 3. Rękawice diagnostyczne pudrowane jałowe lateksowe. Pakiet 4. Rękawice operacyjne. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać rękawice jednorazowego użycia i zawarty jest w załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie min. 2 wykonanych, lub wykonywanych dostaw rękawic jednorazowych do jednostki medycznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorców, wraz załączonym dokumentem, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (referencje)
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże polisę wraz z potwierdzeniem jej opłacenia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- inne dokumenty
a) Świadectwa dopuszczenia do obrotu dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym, zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE, ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679) (W przypadku braku konieczności ich posiadania należy załączyć odpowiednie oświadczenie). Przedmiot zamówienia powinien posiadać zaświadczenie o spełnianiu normy europejskiej EN 455 1-2-3, oraz oświadczenia w zakresie określonym w załączniku nr 2. b) certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne, c) Katalogi, ulotki i foldery potwierdzające spełnienie warunków zawartych w SIWZ, w języku polskim,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 – Cena – 90
- 2 – Jakość – 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękawice diagnostyczne pudrowane niejałowe lateksowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena – 90
- 2. Jakość – 10
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękawice diagnostyczne pudrowane niejałowe nitrylowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena – 90
- 2. Jakość – 10
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękawice diagnostyczne pudrowane jałowe lateksowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena – 90
- 2. Jakość – 10
CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękawice operacyjne (chirurgiczne i ortopedyczne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena – 90
- 2. Jakość – 10