14/09/2016    S177    – – Dostawy – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta

Polska-Malbork: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

2016/S 177-318239

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 105/106
Osoba do kontaktów: Aleksandra Sulikowska
82-200 Malbork
Polska
Tel.: +48 0556460204
E-mail: a.sulikowska@pcz.net.pl
Faks: +48 0556460235/325

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.pcz.net.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inna: podmiot leczniczy

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Zdrowie

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Dostawa różnych produktów leczniczych i płynów infuzyjnych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork.

Kod NUTS PL63

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów leczniczych i płynów infuzyjnych, w podziale na pakiety zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym nr 2 do SIWZ.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Szacunkowa wartość bez VAT: 399 696,39 PLN

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1

1)Krótki opis

Produkty lecznicze.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 2.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 3.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 4.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 5.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 6.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 7.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 8.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 9.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 10.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 11.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 12.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 13.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 14.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 15.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16

1)Krótki opis

Produkty lecznicze 16.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33000000, 33600000, 33690000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Pakiet 1 335,54 PLN
Pakiet 2 132,25 PLN
Pakiet 3 785,28 PLN
Pakiet 4 111,47 PLN
Pakiet 5 65,42 PLN
Pakiet 6 674,88 PLN
Pakiet 7 1 091,28 PLN
Pakiet 8 175,96 PLN
Pakiet 9 354,38 PLN
Pakiet 10 29,48 PLN
Pakiet 11 4 817,77 PLN
Pakiet 12 138,89 PLN
Pakiet 13 1 552,61 PLN
Pakiet 14 419,52 PLN
Pakiet 15 256,65 PLN
Pakiet 16 1 049,52 PLN.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)Inne szczególne warunki

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zgodnie z ustawą z 6.9.2001 Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 2008 nr 45, poz. 271, z późn. zm.) – tj. zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej;

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie min. 2 dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia (potwierdzić referencjami.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

PCZ.ZP.10/16

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

18.10.2016 – 10:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 18.10.2016 – 10:15

Miejscowość:

Malbork

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska

VI.4.2)Składanie odwołań

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

12.9.2016

Numer alarmowy        55 646 02 00