Malbork: dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), znak sprawy: PCZ.ZP.02/15
Numer ogłoszenia: 63146 – 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), znak sprawy: PCZ.ZP.02/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), w podziale na następujące pakiety: Pakiet Nr 1 Gaza, kompresy, opaski elastyczne i inne Pakiet Nr 2 Opaski podgipsowe i inne Pakiet Nr 3 Kompresy gazowe 17 nitkowe 16 warstwowe, z nitką radiacyjną Pakiet Nr 4 Tupfery Pakiet nr 5 Opaska elastyczna Pakiet Nr 6 Lignina (wata celulozowa) Pakiet Nr 7 Gipsy syntetyczne szybkowiążące Pakiet Nr 8 Opaski podtrzymujące, gipsowe i podkłady pod gips Pakiet Nr 9 Przylepcowy opatrunek jałowy Pakiet Nr 10 Przylepce różnego zastosowania Pakiet Nr 11 Opatrunki przylepne do mocowania kaniul Pakiet Nr 12 Plaster do mocowania wkłuć centralnych Pakiet Nr 13 Opatrunek do mocowania wkłuć centralnych Pakiet Nr 14 Plastry do zamykania ran Pakiet Nr 15 Opatrunki specjalne z alginianem wapnia Pakiet Nr 16 Opatrunki specjalne hydrokoloidowe Pakiet Nr 17 Opatrunki specjalne parafinowe Pakiet Nr 18 Opatrunki specjalne z jonami srebra Pakiet Nr 19 Opatrunki specjalne – aktywne oczyszczanie ran Pakiet Nr 20 Opatrunki specjalne z folii przezroczystej Pakiet Nr 21 Rękaw dziany opatrunkowy Pakiet Nr 22 Siatkowe rękawy elastyczne do podtrzymywania opatrunków Pakiet Nr 23 Rękaw wyściełający, bezszwowy Pakiet Nr 24 Siatki operacyjne Pakiet Nr 25 Opaska elastyczna Pakiet Nr 26 Podkłady syntetyczne Pakiet Nr 27 Pieluchomajtki dla dorosłych Pakiet Nr 28 Podpaski (wkłady chłonne) czyste biologicznie Pakiet Nr 29 Podpaski (wkłady chłonne) jałowe Pakiet Nr 30 Majtki siatkowe elastyczne Pakiet Nr 31 Obłożenia do zabiegów operacyjnych oraz dodatki do obłożeń Pakiet Nr 32 Workowy wkład stosowny do medycznych urządzeń ssących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający cały asortyment wraz z szacunkową ilością zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami w nim zawartymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie min. 2 wykonanych, lub wykonywanych dostaw (do jednostek medycznych) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorców, wraz załączonym dokumentem, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie – referencje – (zał. nr 6 do SIWZ)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł, wraz potwierdzeniem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

Oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych do wprowadzenia oferowanych produktów do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679) – załącznik nr 8 do SIWZ. Katalogi, ulotki i foldery oferowanego przedmiotu, potwierdzające spełnienie warunków zawartych w SIWZ, w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: PAKIET NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Gaza, kompresy, opaski elastyczne i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opaski podgipsowe i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Kompresy gazowe 17 nitkowe 16 warstwowe, z nitką radiacyjną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Tupfery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opaska elastyczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Lignina (wata celulozowa).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Gipsy syntetyczne szybkowiążące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:8 NAZWA: PAKIET NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opaski podtrzymujące, gipsowe i podkłady pod gips.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:9 NAZWA: PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przylepcowy opatrunek jałowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:10 NAZWA: PAKIET NR 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przylepce różnego zastosowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:11 NAZWA: PAKIET NR 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki przylepne do mocowania kaniul.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 80
    • 2. Jakość – 20

 

CZĘŚĆ Nr:12 NAZWA: PAKIET NR 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Plaster do mocowania wkłuć centralnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 80
    • 2. Jakość – 20

 

CZĘŚĆ Nr:13 NAZWA: PAKIET NR 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunek do mocowania wkłuć centralnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 80
    • 2. Jakość – 20

 

CZĘŚĆ Nr:14 NAZWA: PAKIET NR 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Plastry do zamykania ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:15 NAZWA: PAKIET NR 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne z alginianem wapnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:16 NAZWA: PAKIET NR 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne hydrokoloidowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:17 NAZWA: PAKIET NR 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne parafinowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:18 NAZWA: PAKIET NR 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne z jonami srebra.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:19 NAZWA: PAKIET NR 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne – aktywne oczyszczanie ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:20 NAZWA: PAKIET NR 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne z folii przezroczystej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:21 NAZWA: PAKIET NR 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękaw dziany opatrunkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:22 NAZWA: PAKIET NR 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Siatkowe rękawy elastyczne do podtrzymywania opatrunków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:23 NAZWA: PAKIET NR 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Rękaw wyściełający, bezszwowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:24 NAZWA: PAKIET NR 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Siatki operacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:25 NAZWA: PAKIET NR 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opaska elastyczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:26 NAZWA: PAKIET NR 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Podkłady syntetyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:27 NAZWA: PAKIET NR 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Pieluchomajtki dla dorosłych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:28 NAZWA: PAKIET NR 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Podpaski (wkłady chłonne) czyste biologicznie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:29 NAZWA: PAKIET NR 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Podpaski (wkłady chłonne) jałowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:30 NAZWA: PAKIET NR 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Majtki siatkowe elastyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:31 NAZWA: PAKIET NR 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Obłożenia do zabiegów operacyjnych oraz dodatki do obłożeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:32 NAZWA: PAKIET NR 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Workowy wkład stosowny do medycznych urządzeń ssących.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

Numer alarmowy        55 646 02 00