Ogłoszenie nr 560914-N-2018 z dnia 2018-05-18 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. : Dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pcz.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Podmiot leczniczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.pcz.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.pcz.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, posłaniec, osobiście
Adres:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork SEKRETARIAT
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: PCZ.ZP.19/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku w podziale na następujące pakiety: a) Pakiet 1 – szwy używane do szycia skóry b) Pakiet 2 – szwy chirurgiczne, syntetyczne, niewchłanialne, monofilament, niebieskie, wykonane z homopolimeru polipropylenowego c) Pakiet 3 – szwy chirurgiczne, sterylne, niewchłanialne, plecione, poliester d) Pakiet 4 – szew chirurgiczny, wchłanialny, wielowłóknowy, powlekany, wykonany z kwasu poliglikolowego e) Pakiet 5 – nitka podwiązkowa pleciona niewchłanialna f) Pakiet 6 – nitka podwiązkowa pleciona wchłanialna, powlekana, wykonana z kwasu poliglikolowego g) Pakiet 7 – tkanina dziana z utlenowanej nieregenerowanej celulozy h) Pakiet 8 – wosk chirurgiczny i) Pakiet 9 – szew do odbarczania (szew antyewentracyjny) typu VENTROFIL j) Pakiet 10 – szew chirurgiczny, wchłanialny, wielowłóknowy, powlekany, wykonany z kwasu poliglikolowego k) Pakiet 11 – szew chirurgiczny, wchłanialny, monofilament, polidioksanon. l) Pakiet 12 – szwy chirurgiczne, sterylne, wchłanialne, monofilament, poli(glikolido-co-kaprolakton) m) Pakiet 13 – szew antybakteryjny n) Pakiet 14 – szwy chirurgiczne, sterylne, niewchłanialne, plecione, poliester powlekany silikonem o) Pakiet 15 – taśmy retrakcyjne 2. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać wszystkie oferowane produkty, zawarty jest w załączniku nr 1do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami i informacjami w nich zawartymi. 3. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Pakietach, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.2142 z późn. zm.) – jeśli dotyczy i Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.211). 2) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 3) W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 4) Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5) Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) tj.: A. Opakowanie zbiorcze musi charakteryzować się następującymi cechami: • łatwe do utylizacji – najlepiej cienki karton, • łatwe do otwarcia, • pojedyncze opakowania łatwe do pobrania z opakowania zbiorczego, • opis opakowania zbiorczego co najmniej z jednej strony, • opis na opakowaniu zewnętrznym zawiera: rodzaj szwu (jego nazwę handlową) + liczbę opakowań pojedynczych w nim zawartych + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), • opis igły na opakowaniu zbiorczym musi zawierać co najmniej: • graficzny opis igły w skali 1:1 (rzut boczny), • graficzny opis kształtu przekroju poprzecznego w skali 1:1, • opis cyfrowy wycinka krzywizny igły (3/8,1/2/,5/8…), • opis nici – grubość (w systemie cyfrowym) wchłanialność, długość . B. Opakowanie jednostkowe musi charakteryzować się następującymi cechami: • opakowanie zewnętrzne przezroczyste co najmniej z jednej strony, z końcówkami do otwarcia długości nie mniejszej niż 5mm, • opakowanie wewnętrzne opisane co najmniej: rodzaj szwu (jego nazwę handlową ) + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), zaznaczone wyraźnie miejsce otwarcia , • okładki bezpośrednie szwu – ułożenie igły takie, aby po prawidłowym otwarciu opakowania wewnętrznego umożliwiało łatwe pobranie igły bezpośrednio z opakowania do imadła (bez konieczności dodatkowych manewrów). 5. Dostawa nici (szwów) chirurgicznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko. 7. Termin płatności – zgodnie z deklaracją Oferenta na podst. formularza ofertowego, nie krótszy niż 30 dni. 8. Miejsce dostawy – magazyn apteki w siedzibie zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, ul. Armii Krajowej 105/106.
II.5) Główny kod CPV: 33141100-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że wykonał min. 2 dostawy (do podmiotu leczniczego) nici (szwów) chirurgicznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykaz min. 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) nici (szwów) chirurgicznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowejZłożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin płatności | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy zawarte zostały w załączniku nr 5 – wzór umowy tj. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w następującym zakresie: a) nazwy produktu i nr katalogowego (przy zachowaniu wszystkich parametrów określonych w SIWZ) oraz sposobu konfekcjonowania produktów, b) wydłużenia terminu realizacji umowy do 2 m-cy w sytuacji niewykorzystania asortymentu, c) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy: – w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (zgodnie z §2 ust.6) – w przypadku zaistnienia sytuacji, zgodnie z §2 ust.5 .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1 – szwy używane do szycia skóry |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać wszystkie oferowane produkty, zawarty jest w załączniku nr 1do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami i informacjami w nich zawartymi. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Pakietach, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.2142 z późn. zm.) – jeśli dotyczy i Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.211). 2) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 3) W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 4) Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5) Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) tj.: A. Opakowanie zbiorcze musi charakteryzować się następującymi cechami: • łatwe do utylizacji – najlepiej cienki karton, • łatwe do otwarcia, • pojedyncze opakowania łatwe do pobrania z opakowania zbiorczego, • opis opakowania zbiorczego co najmniej z jednej strony, • opis na opakowaniu zewnętrznym zawiera: rodzaj szwu (jego nazwę handlową) + liczbę opakowań pojedynczych w nim zawartych + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), • opis igły na opakowaniu zbiorczym musi zawierać co najmniej: • graficzny opis igły w skali 1:1 (rzut boczny), • graficzny opis kształtu przekroju poprzecznego w skali 1:1, • opis cyfrowy wycinka krzywizny igły (3/8,1/2/,5/8…), • opis nici – grubość (w systemie cyfrowym) wchłanialność, długość . B. Opakowanie jednostkowe musi charakteryzować się następującymi cechami: • opakowanie zewnętrzne przezroczyste co najmniej z jednej strony, z końcówkami do otwarcia długości nie mniejszej niż 5mm, • opakowanie wewnętrzne opisane co najmniej: rodzaj szwu (jego nazwę handlową ) + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), zaznaczone wyraźnie miejsce otwarcia , • okładki bezpośrednie szwu – ułożenie igły takie, aby po prawidłowym otwarciu opakowania wewnętrznego umożliwiało łatwe pobranie igły bezpośrednio z opakowania do imadła (bez konieczności dodatkowych manewrów). 4. Dostawa nici (szwów) chirurgicznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko. 6. Termin płatności – zgodnie z deklaracją Oferenta na podst. formularza ofertowego, nie krótszy niż 30 dni. 7. Miejsce dostawy – magazyn apteki w siedzibie zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, ul. Armii Krajowej 105/106.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
termin dostawy | 20,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2 – szwy chirurgiczne, syntetyczne, niewchłanialne, monofilament, niebieskie, wykonane z homopolimeru polipropylenowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać wszystkie oferowane produkty, zawarty jest w załączniku nr 1do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami i informacjami w nich zawartymi. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Pakietach, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.2142 z późn. zm.) – jeśli dotyczy i Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.211). 2) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 3) W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 4) Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5) Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) tj.: A. Opakowanie zbiorcze musi charakteryzować się następującymi cechami: • łatwe do utylizacji – najlepiej cienki karton, • łatwe do otwarcia, • pojedyncze opakowania łatwe do pobrania z opakowania zbiorczego, • opis opakowania zbiorczego co najmniej z jednej strony, • opis na opakowaniu zewnętrznym zawiera: rodzaj szwu (jego nazwę handlową) + liczbę opakowań pojedynczych w nim zawartych + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), • opis igły na opakowaniu zbiorczym musi zawierać co najmniej: • graficzny opis igły w skali 1:1 (rzut boczny), • graficzny opis kształtu przekroju poprzecznego w skali 1:1, • opis cyfrowy wycinka krzywizny igły (3/8,1/2/,5/8…), • opis nici – grubość (w systemie cyfrowym) wchłanialność, długość . B. Opakowanie jednostkowe musi charakteryzować się następującymi cechami: • opakowanie zewnętrzne przezroczyste co najmniej z jednej strony, z końcówkami do otwarcia długości nie mniejszej niż 5mm, • opakowanie wewnętrzne opisane co najmniej: rodzaj szwu (jego nazwę handlową ) + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), zaznaczone wyraźnie miejsce otwarcia , • okładki bezpośrednie szwu – ułożenie igły takie, aby po prawidłowym otwarciu opakowania wewnętrznego umożliwiało łatwe pobranie igły bezpośrednio z opakowania do imadła (bez konieczności dodatkowych manewrów). 4. Dostawa nici (szwów) chirurgicznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko. 6. Termin płatności – zgodnie z deklaracją Oferenta na podst. formularza ofertowego, nie krótszy niż 30 dni. 7. Miejsce dostawy – magazyn apteki w siedzibie zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, ul. Armii Krajowej 105/106.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
termin dostawy | 20,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet 3 – szwy chirurgiczne, sterylne, niewchłanialne, plecione, poliester |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać wszystkie oferowane produkty, zawarty jest w załączniku nr 1do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami i informacjami w nich zawartymi. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Pakietach, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.2142 z późn. zm.) – jeśli dotyczy i Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.211). 2) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 3) W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 4) Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5) Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) tj.: A. Opakowanie zbiorcze musi charakteryzować się następującymi cechami: • łatwe do utylizacji – najlepiej cienki karton, • łatwe do otwarcia, • pojedyncze opakowania łatwe do pobrania z opakowania zbiorczego, • opis opakowania zbiorczego co najmniej z jednej strony, • opis na opakowaniu zewnętrznym zawiera: rodzaj szwu (jego nazwę handlową) + liczbę opakowań pojedynczych w nim zawartych + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), • opis igły na opakowaniu zbiorczym musi zawierać co najmniej: • graficzny opis igły w skali 1:1 (rzut boczny), • graficzny opis kształtu przekroju poprzecznego w skali 1:1, • opis cyfrowy wycinka krzywizny igły (3/8,1/2/,5/8…), • opis nici – grubość (w systemie cyfrowym) wchłanialność, długość . B. Opakowanie jednostkowe musi charakteryzować się następującymi cechami: • opakowanie zewnętrzne przezroczyste co najmniej z jednej strony, z końcówkami do otwarcia długości nie mniejszej niż 5mm, • opakowanie wewnętrzne opisane co najmniej: rodzaj szwu (jego nazwę handlową ) + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), zaznaczone wyraźnie miejsce otwarcia , • okładki bezpośrednie szwu – ułożenie igły takie, aby po prawidłowym otwarciu opakowania wewnętrznego umożliwiało łatwe pobranie igły bezpośrednio z opakowania do imadła (bez konieczności dodatkowych manewrów). 4. Dostawa nici (szwów) chirurgicznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko. 6. Termin płatności – zgodnie z deklaracją Oferenta na podst. formularza ofertowego, nie krótszy niż 30 dni. 7. Miejsce dostawy – magazyn apteki w siedzibie zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, ul. Armii Krajowej 105/106.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
termin dostawy | 20,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet 4 – szew chirurgiczny, wchłanialny, wielowłóknowy, powlekany, wykonany z kwasu poliglikolowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis warunków minimalnych, jakie winny spełniać wszystkie oferowane produkty, zawarty jest w załączniku nr 1do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami i informacjami w nich zawartymi. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Pakietach, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.2142 z późn. zm.) – jeśli dotyczy i Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.211). 2) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 3) W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 4) Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5) Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) tj.: A. Opakowanie zbiorcze musi charakteryzować się następującymi cechami: • łatwe do utylizacji – najlepiej cienki karton, • łatwe do otwarcia, • pojedyncze opakowania łatwe do pobrania z opakowania zbiorczego, • opis opakowania zbiorczego co najmniej z jednej strony, • opis na opakowaniu zewnętrznym zawiera: rodzaj szwu (jego nazwę handlową) + liczbę opakowań pojedynczych w nim zawartych + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (LOT), • opis igły na opakowaniu zbiorczym musi zawierać co najmniej: • graficzny opis igły w skali 1:1 (rzut boczny), • graficzny opis kształtu przekroju poprzecznego w skali 1:1, • opis cyfrowy wycinka krzywizny igły (3/8,1/2/,5/8…), • opis nici – grubość (w systemie cyfrowym) wchłanialność, długość . B. Opakowanie jednostkowe musi charakteryzować się następującymi cechami: • opakowanie zewnętrzne przezroczyste co najmniej z jednej strony, z końcówkami do otwarcia długości nie mniejszej niż 5mm, • opakowanie wewnętrzne opisane co najmniej: rodzaj szwu (jego nazwę handlową ) + datę ważności +sposób sterylizacji+ numer serii (