Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
Ogłoszenie nr 77618 – 2017 z dnia 2017-04-28 r. Malbork: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Szpitalu w Nowym Dworze Gdańskim, przy wykorzystaniu środków chemicznych i sprzętu będących własnością Zamawiającego, w podziale na następujące pakiety: a) Pakiet nr 1 – usługi utrzymania czystości Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i pomieszczeń przylegających; b) Pakiet nr 2 – usługi utrzymania czystości Oddziału Wewnętrznego i pomieszczeń przylegających c) Pakiet nr 3 – usługi utrzymania czystości Przychodni Specjalistycznej i pomieszczeń przylegających, d) Pakiet nr 4 – usługi utrzymania czystości Izby przyjęć, Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej i pomieszczeń przyległych. 2. Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w komórkach organizacyjnych szpitala w Nowym Dworze Gdańskim będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, w wymiarze maks. 250 godz./miesięcznie w ramach jednego pakietu. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. , krajowy numer identyfikacyjny 220415305, ul. ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 6460264, e-mail sekretariat@pcz.net.pl, faks 55 6460235. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: tak Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Szpitalu w Nowym Dworze Gdańskim, przy wykorzystaniu środków chemicznych i sprzętu będących własnością Zamawiającego, w podziale na następujące pakiety: a) Pakiet nr 1 – usługi utrzymania czystości Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i pomieszczeń przylegających; b) Pakiet nr 2 – usługi utrzymania czystości Oddziału Wewnętrznego i pomieszczeń przylegających c) Pakiet nr 3 – usługi utrzymania czystości Przychodni Specjalistycznej i pomieszczeń przylegających, d) Pakiet nr 4 – usługi utrzymania czystości Izby przyjęć, Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej i pomieszczeń przyległych. 2. Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w komórkach organizacyjnych szpitala w Nowym Dworze Gdańskim będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, w wymiarze maks. 250 godz./miesięcznie w ramach jednego pakietu. nie II.2) Rodzaj zamówienia: usługi Tak II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.5) Główny kod CPV: 90900000-6 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie Okres w miesiącach: 36 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) a) referencje potwierdzające doświadczenie w zakresie utrzymania w czystości i należytym stanie sanitarnym podmiot leczniczy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS nie IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi utrzymania czystości Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i pomieszczeń przylegających 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi utrzymania czystości Oddziału Wewnętrznego i pomieszczeń przylegających 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi utrzymania czystości Przychodni Specjalistycznej i pomieszczeń przylegających, 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi utrzymania czystości, Izby przyjęć, Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej i pomieszczenia przyległe 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|