Malbork: dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, znak sprawy: PCZ.ZP.02/16
Numer ogłoszenia: 36118 – 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, znak sprawy: PCZ.ZP.02/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Malborku, w podziale na następujące pakiety: 1. Szwy używane do szycia skóry. 2. Szwy niewchłanialne wykonane z polipropylenu. 3. Szwy niewchłanialne, plecione. 4. Szwy wchłanialne, wielowłóknowy, pleciony. 5. Nitka podwiązkowa, pleciona,niewchłanialne. 6. Nitka podwiązkowa, pleciona, wchłanialna. 7. Tkanina dziana z utlenowanej nieregenerowanej celulozy, o ph 2,2-4,5 posiadająca udokumentowane właściwości bakteriobójcze wobec g+ i g- w tym tlenowce i beztlenowce. 8. Wosk chirurgiczny. 9. Szew do odbarczania (szew antyewentracyjny)typu Ventrofil Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie 2 dostaw (do podmiotów leczniczych) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • za spełnienie warunku zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy wraz potwierdzeniem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

a. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, że oferowane produkty posiadają zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679), deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów z wymaganiami zasadniczymi b. Katalogi, ulotki i foldery oferowanego przedmiotu, potwierdzające spełnienie warunków zawartych w SIWZ, w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 – Cena – 95
  • 2 – Termin dostawy – 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Podczas trwania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w trybie art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następującym zakresie: a) nazwy produktu i nr katalogowego (przy zachowaniu wszystkich parametrów określonych w SIWZ) oraz sposobu konfekcjonowania produktów, b) wydłużenia terminu realizacji umowy do 2 m-cy w sytuacji niewykorzystania asortymentu, c) cen określonych w załączniku nr 1 (tj. formularzu asortymentowo-cenowy najkorzystniejszej oferty) do umowy: – w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (zgodnie z §2 ust.6 projektu umowy będącym załącznikiem do SIWZ), – w przypadku zaistnienia sytuacji, zgodnie z §2 ust.5 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:29.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: PAKIET NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szwy używane do szycia skóry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szwy niewchłanialne wykonane z polipropylenu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Jakość – 5

 

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szwy niewchłanialne, plecione.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szwy wchłanialne, wielowłóknowy, pleciony.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Nitka podwiązkowa, pleciona,niewchłanialne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Nitka podwiązkowa, pleciona, wchłanialna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:7. Tkanina dziana z utlenowanej nieregenerowanej celulozy, o ph 2,2-4,5 posiadająca udokumentowane właściwości bakteriobójcze wobec g+ i g- w tym tlenowce i beztlenowce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:8 NAZWA: PAKIET NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wosk chirurgiczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

 

CZĘŚĆ Nr:9 NAZWA: PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szew do odbarczania (szew antyewentracyjny)typu Ventrofil.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena – 95
    • 2. Termin dostawy – 5

Numer alarmowy        55 646 02 00