I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork
www.szpital.malbork.pl
a.sulikowska@pcz.net.pl
tel. (55) 64 60 204 fax. (55) 64 60 325
II. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego:
1. Art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423)
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423)
2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. poz. 231 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Malborku, w podziale na następujące pakiety:
1. Cewniki, worki do zbiórki moczu, baseny kaczki itp.
2. Golarki medyczne
3. Igły do wstrzyknięć i in.
4. Zestawy do pomp firmy Abbot
5. Zestawy do pomp firmy Fresenius Kabi
6. Wyroby medyczne do pracy zespołu anestezjologicznego
7. Jednoczęściowe mocowanie rurek intubacyjnych
8. Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego
9. Igły do znieczulenia obwodowego
10. Pojemniki na odpady medyczne ostrokończyste (standardowe i niestandardowe)
11. Żel używany do badania ultrasonograficznego
12. Papier do zapisywania wyników badań lub obrazów diagnostycznych
13. Elektrody do EKG jednokrotnego użytku samoprzylepne
14. Bielizna pacjenta jednorazowego użytku
15. Rękawice i myjki do codziennej higieny ciała
16. Wzierniki ginekologiczne t. Cusco i inne
17. Bielizna medyczna dla personelu medycznego jednorazowego użytku
18. Osłona na przewody do zabiegów wideochirurgicznych i innych
19. Przedmioty do tymczasowego unieruchamiania kończyn
20. Wyroby medyczne dla pracowni endoskopowej (I)
21. Wyroby medyczne dla pracowni endoskopowej (II)
22. Maski jednorazowego użytku
23. Strzykawki do TK
24. Wyroby medyczne stosowane na bloku operacyjnym
25. Przyrządy dodatkowe do elektrochirurgii
26. Opaski identyfikujące dla pacjenta
27. Rękawy foliowo-papierowe
28. Ostrza do skalpeli chirurgicznych
29. Produkty do spirometru i EKG
30. Kaniule dożylne bez portu
31. Zgłębnik nosowo-jelitowy
32. Rękawice lateksowe
33. Rękawice nitrylowe
34. Rękawice nitrylowe z systemem bezdotykowego pobierania
35. Rękawice chirurgiczne
36. Rękawice chirurgiczne – specjalne
37. Zestaw do drenażu klatki piersiowej
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawca może składać ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Oznaczenie CPV:
33.14.00.00 -3 Materiały medyczne,
33.14.12.00 -2 Cewniki,
33.14.16.15 -4 Pojemniki na mocz,
33.14.13.20 -9 Igły medyczne,
33.14.16.00 -6 Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy,
33.14.11.23 -8 Pojemniki na skalpele,
33.14.13.10 -6 Strzykawki,
33.14.14.11 -4 Skalpele i noże chirurgiczne
33.14.12.20 -8 Kaniula
18.42.43.00 -0 Rękawice jednorazowe
33.14.14.20 -0 Rękawice chirurgiczne
IV. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcyod daty podpisania umowy, w formie sukcesywnych dostaw uzależnionych od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy:
1. Spełniają warunki dotyczące (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych):
a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności:za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia
b) Posiadania wiedzy i doświadczenia: za spełnienie warunku zamawiający uzna wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie 2 dostaw (do jednostek medycznych) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia
d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:za spełnienie warunku zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy wraz potwierdzeniem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Wobec których brak jest okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
VI. Wymagania dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wpłaty wadium dla całego zamówienia w kwocie 8.887,56 zł w podziale na pakiety:
Pakiet 1 |
385,75 zł |
Pakiet 2 |
19,20 zł |
Pakiet 3 |
1 564,71 zł |
Pakiet 4 |
66,20 zł |
Pakiet 5 |
52,50 zł |
Pakiet 6 |
142,82 zł |
Pakiet 7 |
247,00 zł |
Pakiet 8 |
198,50 zł |
Pakiet 9 |
38,87 zł |
Pakiet 10 |
144,08 zł |
Pakiet 11 |
8,48 zł |
Pakiet 12 |
199,06 zł |
Pakiet 13 |
110,50 zł |
Pakiet 14 |
567,36 zł |
Pakiet 15 |
150,50 zł |
Pakiet 16 |
120,56 zł |
Pakiet 17 |
483,66 zł |
Pakiet 18 |
41,16 zł |
Pakiet 19 |
65,87 zł |
Pakiet 20 |
113,70 zł |
Pakiet 21 |
310,00 zł |
Pakiet 22 |
108,60 zł |
Pakiet 23 |
918,50 zł |
Pakiet 24 |
291,00 zł |
Pakiet 25 |
94,12 zł |
Pakiet 26 |
50,40 zł |
Pakiet 27 |
93,45 zł |
Pakiet 28 |
54,88 zł |
Pakiet 29 |
12,65 zł |
Pakiet 30 |
61,60 zł |
Pakiet 31 |
25,67 zł |
Pakiet 32 |
198,95 zł |
Pakiet 33 |
1 619,50 zł |
Pakiet 34 |
31,00 zł |
Pakiet 35 |
220,40 zł |
Pakiet 36 |
22,36 zł |
Pakiet 37 |
54,00 zł |
1. Oferty należy składać do dn. 14.07.2014r. r.do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork „Sekretariat
2. Oferty zostaną otwarte dn. 14.07.2014r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, Zamówienia publiczne – pok. nr 10
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu, będą oceniane następująco:
Pakiety: 1, 3-29, 31-37
Lp. |
Kryterium |
Waga kryterium |
1. |
Cena przedmiotu zamówienia |
100% |
najniższa cena złożonych ofert
Wzór: ogólna liczba punktów = —————————————- x 100% x 100
cena oferty badanej
Pakiety: 2, 30
Lp. |
Kryterium |
Waga kryterium |
1. |
Cena |
80% |
2. |
Jakość |
20% |
Nazwa kryterium: Cena brutto zamówienia
najniższa cena złożonych ofert
Wzór: ogólna liczba punktów = —————————————- x 80% x 100
cena oferty badanej
Nazwa kryterium: Jakość
Wzór: liczba punktów badanej oferty
—————————————- x 20% x 100
maksymalna liczba punktów
Punkty zostaną przyznane następująco: w karcie oceny ofert TAK=1 pkt , NIE=0 pkt.