Malbork: Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim) znak sprawy:PCZ.ZP.22/11.
Numer ogłoszenia: 412260 – 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.szpital.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim) znak sprawy:PCZ.ZP.22/11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), w podziale na 24 następujące pakiety: 1. Gaza, kompresy, opaski elastyczne i inne 2. Lignina (wata celulozowa) 3. Gipsy syntetyczne 4. Opaski ( podtrzymujące i gipsowe) i podkłady pod gips 5. Przylepcowy opatrunek jałowy 6. Przylepce różnego zastosowania 7. Opatrunki przylepne do mocowania kaniul 8. Plastry do zamykania ran 9. Opatrunki specjalne 1 10. Opatrunki specjalne 3 11. Opatrunki specjalne 4 12. Opatrunki specjalne 5 13. Opatrunki specjalne 6 14. Opatrunki specjalne 7 15. Siatkowe rękawy elastyczne do podtrzymywania opatrunków 16. Zestaw do cięcia cesarskiego dla pacjentki ułożonej na plecach – jałowy 17. Zestaw porodowy – jałowy 18. Zestaw obłożeń do operacji chirurgicznych uniwersalny jałowy 19. Zestaw obłożeń do operacji zaćmy 20. Fartuch chirurgiczny do użycia jednorazowego, sterylny 21. Czepki chirurgiczne 22. Maski chirurgiczne 23. Serweta z włókniny minimum dwuwarstwowa 24. Zestaw obłożeń do zabiegów artroskopowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami i informacjami w nim zawartymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.19.90.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

Dokumenty wymagane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork Pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Gaza, kompresy, opaski elastyczne i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Lignina (wata celulozowa).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Gipsy syntetyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opaski (podtrzymujące i gipsowe) i podkłady pod gips.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przylepcowy opatrunek jałowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przylepce różnego zastosowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki przylepne do mocowania kaniul.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Plastry do zamykania ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Opatrunki specjalne 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Siatkowe rękawy elastyczne do podtrzymywania opatrunków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zestaw do cięcia cesarskiego dla pacjentki ułożonej na plecach – jałowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zestaw porodowy – jałowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zestaw obłożeń do operacji chirurgicznych uniwersalny jałowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zestaw obłożeń do operacji zaćmy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:20 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Fartuch chirurgiczny do użycia jednorazowego, sterylny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:21 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Czepki chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:22 NAZWA: Pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Maski chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:23 NAZWA: Pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Serweta z włókniny minimum dwuwarstwowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

 

CZĘŚĆ Nr:24 NAZWA: Pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zestaw obłożeń do zabiegów artroskopowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 90
    • 2. Jakość – 10

Numer alarmowy        55 646 02 00