OGŁOSZENIE
POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY OKREŚLONE
W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork
www.pcz.net.pl
m.waliszewska@pcz.net.pl
07:30 – 14:00
tel. 055 64 60 204 fax 055 64 60 235
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 125 000 Euro
- Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 40 ust. 1, 3 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
- Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- 1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Prawo zamówień publicznych. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 , nr 223, poz. 1655, późn. zmianami, Dz. U. z 2009 r Nr 223, poz. 1778))
- 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 226, poz. 1817),
- 3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, ( Dz. U. z 2009r Nr 224, poz. 1796
4) Oferowana aparatura i sprzęt RTG spełniają wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia ( z dnia 25.08.2005 r Dz.U. 2005 nr 194 poz 1625 i z dnia 21.08.2006 Dz. U 2006 nr 180 poz 1325)
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( CPV 33111000-1, CPV 48329000-0)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż cyfrowej aparatury rentgenowskiej kostno – płucnej,z minimum jednym detektorem bezprzewodowym przenośnym, oraz ucyfrowienie aparatu rentgenowskiego PRACTIX 160 (jezdny) firmy PHILIPS, systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów (PACS) oraz systemu kontroli jakości. System PACS przystosowany do wymiany danych z Systemem Firmy ASSECO „HIPOKRATES”. Płatność rozłożona na 60 równych miesięcznych rat. Zakres wymiany danych w załączniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry graniczne zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Pozostałe wymagania Zamawiającego :
- Wykonawcy załączy stosowne materiały ( prospekty, foldery, zdjęcia, instrukcje obsługi, inne dokumenty w całości lub wyciągi z tych dokumentów),
- Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2010 r.
- Dostarczony sprzęt musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
- Wykonawca dostarczy sprzęt, zainstaluje go i przeszkoli personel wyznaczony przez
Zamawiającego do pracy na tym sprzęcie, oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie kontroli systemu jakości ( tj 10. pracowników) oraz zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
- W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia,
Wykonawca dostarczy zastępcze podzespoły urządzenia na własny koszt ( w okresie gwarancyjnym).
- Bezpłatny serwis gwarancyjny.
- Okres gwarancji min 12 miesięcy.
- Aparatura musi posiadać aktualne świadectwo rejestracji ( deklaracja zgodności CE (przetłumaczona na język polski przez tłumacza przysięgłego) oraz zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych.
- Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wszystkie wymagane świadectwa
dopuszczenia sprzętu do użytku w zakładach opieki zdrowotnej. Brak powyższej
dokumentacji spowoduje odrzucenie oferty.
- Dostawa i montażprzedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. : Powiatowe Centrum Zdrowia w Malborku, ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork
IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
V. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych. ( pkt E, F zał. Nr 1)
VI. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu w terminie 3 miesięcy , licząc od dnia podpisania umowy
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- zaoferują aparaturę i sprzęt RTG spełniający wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia ( z dnia 25.08.2005 r Dz.U. 2005 nr 194 poz 1625 i z dnia 21.08.2006 Dz. U 2006 nr 180 poz 1325
- wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale X SIWZ.
IX. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1) Oferta winna zawierać
- Wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 2 do SIWZ)
- Wypełniony Formularz Cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
- Wypełnione zestawienia parametrów techniczno – eksploatacyjnych (załącznik nr 1
do SIWZ) wraz z oryginalną specyfikacją techniczno – eksploatacyjną wydaną przez
producenta sprzętu.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia , oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów
załączonych przez oferenta,
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy )
- Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- wykaz wykonanych dostaw w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, w tym przynajmniej 1 umowę na dostawę sprzętu RTG o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości złożonej oferty ogółem (w jednej umowie)i potwierdzą, iż umowa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 umową o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności,
3) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, oferta winna zawierać
- Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów ( atesty, certyfikaty, itp. ).
- Właściwe świadectwa rejestracji i dopuszczenia do użytku w służbie zdrowia w Polsce.
- Oryginalny katalog ( lub firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi
przedmiotu zamówienia ) umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów
z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ.
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii.
Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
– Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( przez wykonawcę należy rozumieć osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz ).
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
X. Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca wnosi wadium: 22.500,00 zł
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w:
siedzibie zamawiającego
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork
do dnia 17.08.2010r do godz. 11:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork
dnia 17.08.2010r o godz. 11:30
XII. OPIS KRYTERIÓW, ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
Kryterium : cena – waga 85 %
Ocena jakości (parametrów technicznych) – waga 15 %
XIII. POUCZENIE O ŚRODKACH ODWOŁAWCZYCH PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU
POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
W postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
wykonawcom a także innym podmiotom, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów w/w ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI „Środki ochrony prawnej” – ustawy Prawo zamówień publicznych.